פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים

מחפשים פרגולות אלומיניום איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? התקשרו עכשיו!
077-7296497
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חברת פרגולוס פרגולות אלומיניום נותנת שירותי התקנת פרגולות בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו מתקינים פרגולות ללא פשרות לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

מחפשים פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים ? הגעתם למקום הנכון!
יש הרבה פעולות שאנחנו יכולים לעשות בשביל לשדרג את איכות החיים שלנו. אם אנחנו רוצים לשדרג את איכות החיים שלנו אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו יכולים להפוך את הבית שלנו למקום מגורים נעים יותר עבורנו. הרבה אנשים חושבים ובצדק שאם הם יבנו בבית שלהם פרגולה איכות החיים שלהם תשתפר מאוד.

בניית פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלנו כי היא תאפשר לנו יותר חללי מחיה מחוץ לבית, בהם נוכל לארח חברים או לשבת לשתות כוס תה בסוף היום. כאשר יש לנו אפשרות לשבת במרפסת, לעשות מסיבות לאכול ולשתות נוכל ליהנות בה הרבה יותר והיא תהיה הרבה יותר שימושית עבורנו.

בניית פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים – לא רק בחורף!

בניית פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים היא פעולה שכדאי להשקיע בה לא רק בחורף! פרגולה סגורה יכולה להיות גם מקום בילוי מושלם בקיץ אם נדאג שיהיה בה אוורור מתאים כמו מאוורר או מזגן. אם אנחנו רוצים להפוך את המרפסת שלנו למקום בילוי נעים כדאי לנו לבנות בה פרגולה ושתהיה לנו אפשרות לסגור אותה בהתאם לצרכים האישיים שלנו. חשוב שנתאים את עיצוב הפרגולה שלה ואת אופן הבנייה שלה לצרכים האישיים שלנו ולמה שאנחנו רוצים שהיא תהיה בחזון האישי שלנו.

☑️ פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים עמידות בכל תנאי מזג האוויר
☑️ ניסיון של 30 שנים בפרגולות אלומיניום
☑️ ייצור בהתאמה אישית לכל לקוח
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
☑️ כולל אחריות מורחבת ותמיכה לאורך כל הדרך
☑️ מחיר לכל כיס
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-7296497

פרגולות אלומיניום סגורות בתל אביב

בניית פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים על ידי קבלן מורשה

אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים לבנות פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים בדירה או בבית שלכם, כדאי לכם לבחור רק קבלן מורשה שיהיה אחראי על הבנייה שלהן. כאשר אנחנו רוצים לבנות פרגולה כדאי לנו מאוד שרק קבלן מורשה יבנה אותה כי הוא יהיה לנו כתובת מתאימה למקרה שנרצה תיקונים או למקרה שמשהו חס וחלילה ישתבש. החיים לא צפויים ותמיד עדיף להיות על הצד הבטוח ולבטח את עצמנו לכל מקרה שלא יקרה – כי אז תמיד נדע שהכל יהיה בסדר.

איך אנחנו יכולים לדעת אם מותר לנו לבנות פרגולה בבית?

לא בכל בית או בכל דירה בבניין דירות מותר לבנות פרגולה מבחינה חוקית. אם אנחנו רוצים לבנות פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים בבית או בדירה שלנו הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא לקבל רשות לכך או חוות דעת על כך ממהנדס בניין מומחה. לאחר שיהיה לנו אישור ממהנדס הבניין נצטרך לקבל אישור גם מוועדת הבנייה בעיריית תל-אביב.

מהם התנאים הנדרשים בשביל לבנות פרגולה בדירה בבניין בירושלים?

את התנאים הנדרשים לבניית פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים יש לחלק לשתיים:

  • תנאים של העירייה והחוק
  • תנאים של שאר הדיירים בבניין בו אנחנו גרים

מבחינה חוקית אנחנו לא רשאים לבנות פרגולה בלי רישיון לכך מוועדת הבנייה בעיריית תל-אביב. מבחינת המגורים בבניין שלנו אם אין לנו אישור משאר הדיירים בבניין בו אנחנו גרים או אישור מוועד הדיירים לבנות פרגולה – אז למעשה הבנייה שלנו לא חוקית ואסור לנו לבנות אותה. בבנייני דירות רבים יש דרישה שהנראות של הדירות בבניין תהיה אחידה ולכן אנחנו חייבים אישור מוועד הדיירים בבניין לבנות פרגולה. חוץ מהאישורים החוקיים חשוב שנוודא שיש לנו אישורים הנדסיים ובטיחותיים לבנות את הפרגולה שלנו.

פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים – מה היתרונות של זה?

כאשר מדובר על בניית פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים יש לדעת שהפרגולה הסגורה היא בעלת יתרונות רבים. היתרון המרכזי של בניית פרגולה סגורה הוא שהיא יכולה לשמש אותנו למשך כל השנה. כאשר הפרגולה שלנו סגורה יכול להיות לנו נוח יותר לבלות במרפסת שלנו בין אם חם או קר ובין אם חורף או קיץ. פרגולות סגורות יכולות להתאים מאוד למשפחות שיש להם ילדים קטנים והם רוצות להפוך את המרפסת לחלל משחק עבור הילדים. כאשר המרפסת סגורה אין סכנה חס וחלילה שהילדים יפלו ממנה או שהם יצאו ממנה בלי רשות לרחוב.

מה ההבדל בין בניית פרגולה סגורה ופרגולה פתוחה?

קיים הבדל מהותי מאוד בין בניית פרגולה סגורה ובין בניית פרגולה פתוחה. כאשר אנחנו בונים פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים אנחנו למעשה סוגרים הרמטית את הפרגולה באמצעות בנייה של קירות או באמצעות התקנה של קירות זכוכית, יריעות ברזנט ועוד. בניית פרגולה פתוחה היא בנייה רק של הגג של המרפסת. בניית פרגולה סגורה דורשת לעיתים תשלום ארנונה מורחב יותר או אישור מיוחד ושונה מאשר בנייה של גג פרגולה פתוחה.

איך אנחנו יכולים לשדרג פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים?

אם אנחנו רוצים לשדרג את הבנייה של פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים, אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו יכולים להפוך את המרפסת שלנו לנעימה ומפנקת יותר. יש אנשים שבוחרים לסגור את המרפסת שלהן ולהוסיף לבנייה שלה גם התקנה של מאוורר בקיץ או חימום בחורף. אם אנחנו רוצים לשדרג ממש את המרפסת שלנו אנחנו יכולים להוסיף בה פינות ישיבה מפנקות אם פינות רביצה בהן נוכל לנמנם בצהריים או לצפות בשקיעה מפעם לפעם.

יתרונות של פרגולות אלומיניום דמויות עץ

אם אנחנו כבר רוצים לבנות פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים, כדאי לנו לשקול לבנות פרגולות אלומיניום דמויות עץ. בניית פרגולות דמויות עץ יכולה לאפשר לנו לשדרג את העיצוב הכללי של המרפסת שלנו. אם אנחנו משקיעים תקציב רב בבניית פרגולה למרפסת שלנו חשוב שנתייחס בבחירות הבנייה שלנו לחומרים מהם אנחנו בונים את הפרגולה וגם למראה האסתטי שלהם. פרגולות הבנויות מאלומיניום הן חזקות יותר ועמידות הרבה יותר מפרגולות עץ בפני נזקים של גשם, שמש או רוח. כאשר אנחנו אוהבים את המראה החם של עץ אז אנחנו יכולים לבנות את הפרגולה מאלומיניום ולצפות אותה בעץ מבלי להתפשר על המראה החמים של המרפסת שלנו.

יתרונות של פרגולות אלומיניום על פני פרגולות עץ מבחינה כספית

מבחינה כספית הרבה יותר משתלם בטווח הארוך לבנות פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים מאשר לבנות פרגולות עץ. מבחינה כספית פרגולות אלומיניום מחזיקות זמן רב יותר מאשר פרגולות עץ והן צריכות פחות עבודות תחזוקה מאשר פרגולות אלומיניום. פרגולות עץ צריך לשמן ולצבוע אחת לכמה שנים כך שהן ישמרו על איכות הבנייה שלהן והחוזק שלהן לא יפגע.

יתרונות של פרגולות אלומיניום על פני פרגולות עץ מבחינה בטיחותית

יש הרבה יתרונות של פרגולות אלומיניום סגורות בירושלים על פני פרגולות עץ לא רק מבחינה כספית או אסתטית אלא גם מבחינה בטיחותית. מבחינה בטיחותית עדיף לבנות פרגולות אלומיניום. פרגולות אלו יכולות לאפשר לנו להרגיש בטוחים במרפסת שלנו ואנחנו לא צריכים לפחד מכל גשם או רוח חזקה שנושבת.

סיכום

בסופו של דבר, חשוב שנקבל החלטות מודעות איזה סוג פרגולה אנחנו רוצים לבנות. לפני שאנחנו בוחרים את סוג הפרגולה שאנחנו רוצים לבנות כדאי לנו לעשות מחקר שוק אודות סוגי הפרגולות שיש ואודות היתרונות של כל סוג וסוג. אנחנו יכולים להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום וגם להתרשם מעבודות קודמות של קבלנים שיכולות להתאים גם לנכס שלנו.

המחירים מאוד משתנים בהתאם למיקום, החומרים הנבחרים, צבע, מ׳׳ר ועוד המון דברים משתנים, כדי לקבל הצעת מחיר מדוייקת מומלץ להתקשר, אבל בערך טווח המחירים הוא החל מ-440 ₪ למ"ר + מע"מ.

אולי זה השאלה הכי נשאלת מכיוון שתמיד בעבר היה צריך לקבל היתרים מהרשות המקומית לשינויי בנייה דוגמת פרגולה, מחסן ועוד שלל דברים…
אולם החוקים השתנו! מאוגוסט 2014 אין צורך באישור מיוחד אלא רק במילוי טופס שנשלח לעייריה בה אתם מתגוררים.

 

החומרים שלנו הם בתקן איכות הטובה ביותר, אנחנו לא מתפשרים על האיכות שלנו בשלל החומרים!
אלומיניום, עצים ועוד שלל חומרים שונים והכל מהרמה הטובה ביותר, איכות שמחזיקה לאורך שנים.

הצוות שלנו תמיד כאן בשבילכם לייעוץ איכותי שידע לתת לכם את הפרגולה המתאימה עבורכם ולצרכים שלכם.
לכל אחד יש צרכים ומיקום שונה, לכן אנחנו מגיעים לשטח ויודעים לעזור ללקוח לבחור את הפרגולה הטובה ביותר עבורכם!

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה: