פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה

מחפשים פרגולות אלומיניום איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? התקשרו עכשיו!
077-7296497
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חברת פרגולוס פרגולות אלומיניום נותנת שירותי התקנת פרגולות בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו מתקינים פרגולות ללא פשרות לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

אם חיפשתם פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה ? אז הגעתם למקום הנכון, מחיר לכל כיס מקצועיות ללא פשרות ושירות אדיב במיוחד זה רק פרגולוס.

החברה שלנו מתמחה בבניית פרגולות אלומיניום בחיפה באופן המקצועי והטוב ביותר וכמובן עם שירות אדיב וחם. כאשר בונים פרגולות אלומיניום בהרכבה עצמית, חשוב לשים לב שהבנייה תהיה לפי כל כללי הבטיחות ובאופן מקצועי. בנוסף חשוב לשים לב שאיכות הבנייה תהיה ברמה אסתטית ומדוייקת גבוה מאוד על מנת שנוכל ליהנות ממרפסת יוקרתית ויפה מאוד.

מה זה פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה?

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית הן פרגולות שניתן להרכיב לבד באופן פשוט ועצמאי בבית ללא סיוע של בעל מקצוע. העלות של בניית פרגולה בבית שלכם מתחלקת לשתי הוצאות עיקריות:

  • עלות חומרי הגלם.
  • עלות השכר של בעלי המקצוע שאחראיים על בניית הפרגולה. 

כאשר אתם בוחרים לבנות לבד את הפרגולה ולהרכיב אותה באופן עצמאי אתם יכולים לחסוך עד כחצי מעלות הבנייה של פרגולה חדשה בבית שלכם. 

אם אתם מתלבטים האם כדאי לכם לבנות פרגולה או לא כדאי לכם לבקר בבתים של חברים שיש להם פרגולה. אתם יכולים להתייעץ גם עם חברים שיש להם פרגולה בבית האם היא שיפרה את איכות החיים שלהם ואם כן באיזה אופן. 

 

☑️ פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה עמידות בכל תנאי מזג האוויר
☑️ ניסיון של 30 שנים בפרגולות אלומיניום
☑️ ייצור בהתאמה אישית לכל לקוח
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
☑️ כולל אחריות מורחבת ותמיכה לאורך כל הדרך
☑️ מחיר לכל כיס
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-7296497

פרגולות אלומיניום סגורות בתל אביב

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה?

יש הרבה יתרונות בבנייה של פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית. פרגולות אלומיניום הן טובות יותר ומתאימות יותר לעיר שנמצאת בקו החוף. במקומות שקרובים לחוף הים יש יותר לחות אשר גורמת לפרגולות מעץ להתפורר או להיסדק לאחר מספר שנים. פרגולות מאלומיניום הן עמידות מאוד בפני נזקי מזג אוויר ובפני הלחות הגבוה של אזור החוף. באזורים אחרים בבית יכולות להיות השפעות שונות של המזג האוויר או תוואי השטח על איכות הבנייה של הפרגולה ועל החוזק שלה – לכן כדאי להתייעץ עם מהנדס בניין לפני שאנחנו מחליטים איזה סוג גג פרגולה נבנה בבית שלנו.

איך בניית פרגולה יכולה להטיב עם הנכס שלכם?

כל מי שיש בבעלות הפרטית שלו בית קרקע או דירה רוצה באופן טבעי להשביח את הנכס שלו ולשדרג את הערך שלו. אחת הדרכים היותר זולות ומשתלמות להעלות את הערך של הנכס שלכם להשכרה או למכירה היא פשוט לבנות בו פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית. נכס שיש בו פרגולה נחשב לנכס שיש בו יותר אפשרויות מחיה והוא יוקרתי יותר מאשר נכס שאין בו פרגולה. יתרון נוסף של בניית פרגולה הוא שהבנייה שלה במיוחד כאשר מרכיבים אותה באופן עצמאי לוקחת רק מספר ימים מועט ואז היא לא גורמת להפרעה לשכנים וגם החיים שלכם בבית לא מופרעים על ידי אבק ובעלי מקצוע ורעש.

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה – האם כל אחד יכול להרכיב אותן?

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בתל-אביב, הן פרגולות שכל מי שיש לו חוש טכני טוב וידע בסיסי בעבודות בנייה יכול להרכיב. כמובן, שהחברה שלנו מספקת שירותי תמיכה וסיוע בהרכה וגם הדרכה מתאימה. פרויקט הרכבה עצמאית של פרגולה לא חייב להיות מסובך מאוד אך כדאי שזה לא יהיה פרויקט הבניה הראשון שאתם בוחרים לעשות אותו לבד בכוחות עצמכם בנכס שלכם. 

איך בניית פרגולה תשפר את איכות החיים בבית שלכם?

בניית פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בתל-אביב תוכל לשפר את איכות החיים שלכם בבית שלכם באופן משמעותי. כאשר יש לכם בית משלכם אתם צריכים להתאים אותו לסגנון החיים שאתם רוצים שיהיה לכם. אם אתם אוהבים לבלות הרבה מחוץ לבית בגינה או במפרסת כדאי לכם מאוד לבנות גג פרגולה בנכס שלכם. הפרגולה תאפשר לכם ליהנות יותר מהמרפסת שלכם כאשר יש מזג אוויר קיצי או אביבי והיא תאפשר לכם לאכול ארוחות בוקר או צהריים מחוץ לבית.

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה – מה חשוב לבדוק לפני שמרכיבים אותן?

לפני שבוחרים להרכיב פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, חשוב מאוד לשים לב האם היסודות של מבנה הבית או הדירה שלנו חזקים מספיק בשביל לשאת אותה. עלינו לבדוק את איכות הקרקע שעליה יושב הבית שלנו וגם רצוי וחובה להתייעץ עם מהנדס בניין מומחה בנוגע לבנייה של הפרגולה מבחינה הנדסית וכל מה שקשור לבטיחות. אם אנחנו גרים בבניין דירות עלינו לקבל אישור מוועד הבניין לבנות את הפרגולה. יש בנייני דירות בהן המבנה החיצוני של כל הדירות בבניין צריך להיות אחיד.

נקודות שחשוב לשים לב אליהן לפני שמחליטים איזה סוג פרגולה נבנה

יש מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהם לפני שאנחנו בוחרים איזה סוג פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית נבנה או בכלל איזה סוג פרגולה נבנה. הנקודות העיקריות הן:

  • חשוב לבחור האם אנחנו רוצים לבנות פרגולה מעץ או מאלומיניום
  • כדאי לבחור האם אנחנו רוצים להרכיב את הפרגולה לבד או להיעזר באנשי מקצוע
  • חשוב לשים לב לנושא של ריצוף המרפסת של הפרגולה
  • חשוב מאוד לשים לב איזה עמודים אנחנו בוחרים שיהיו לפרגולה
  • מומלץ לחשוב האם כדאי לנו לבנות פרגולה שניתן לסגור בחורף או לא

אם נשים לב לכל הנקודות האלו יהיה לנו קל יותר לבחור לבנות את הפרגולה שהכי תתאים לנכס הפרטי שלנו.

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית בחיפה – לבתי קרקע

בבתי קרקע במיוחד יכול להתאים מאוד לבנות פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית. אם אנחנו רוצים לבנות פרגולות איכותיות בבית הקרקע שלנו כדאי לנו לבנות דווקא פרגולות באופן עצמאי שנוכל להרכיב אותן לבד. בבתי קרקע כדאי מאוד שתהיה לנו פרגולה. בתי קרקע עם פרגולה הם בתים יוקרתיים מאוד ונחשבים שהרבה אנשים רוצים לשכור או לקנות אותם. אם אנחנו רוצים לבנות פרגולה כדאי לנו לברר איזה סוג פרגולה מאיזה סוג חומר גלם הכי תתאים לבית שלנו.

למה כדאי לנו להשקיע בשדרוג המרפסת שלנו?

כדאי לכל אחד בין אם יש לנו בית קרקע או דירה בבניין דירות להשקיע בשדרוג המרפסת שלו. אם נשדרג את המרפסת שלנו ונבנה בה פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, נוכל ליהנות ממרפסת שנעים יותר לשבת בה בקיץ ובחורף. חשוב מאוד שנשקיע בשיפוץ ושדרוג המרפסת שלנו כי זה יכול לאפשר לנו ליהנות יותר מהמגורים בבית שלנו. בית שיש בו גג למרפסת הוא בית שיכול להיות הרבה יותר נעים לארח בו חברים.

רעיונות לשדרוג המרפסת שלנו

אם אנחנו רוצים לשדרג את המרפסת שלנו הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה לבנות פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית. הפעולות הבאות שאנחנו יכולים לעשות בשביל לשדרג את המרפסת שלנו זה:

  • להשקיע בריהוט גן איכותי
  • לוודא שבמרפסת שלנו יהיו עציצים וצמחייה יפה
  • להשקיע בקישוט המרפסת שלנו
  • לעצב את המרפסת כך שהעיצוב שלה יתאים לעיצוב הכללי של הבית

לסיכום,

אם נקפיד לעשות את כל הפעולות האלו יוכל להיות הרבה יותר נוח ונעים לשהות במרפסת שלנו. היתרון בכך שיש מרפסת שהעיצוב שלה מותאם אישית הוא שכך היא נראית הרבה יותר טוב וגם היא יכולה להיות הרבה יותר שימושית עבורנו.

בסופו של דבר, אם אנחנו רוצים להפוך את הבית שלנו למקום שטוב יותר לגור בו – השקעה בבניית פרגולה בבית שלנו היא הצעד החכם ביותר שאנחנו יכולים לעשות. אם אין לנו תקציב גבוה לבניית פרגולה כדאי לנו לשקול באופן חיובי לבנות פרגולה שנוכל להרכיב בעצמנו. הרכבת פרגולה באופן עצמאי בעזרת הנחייה של קבלן מקצועי תוכל לחסוך לנו הרבה מאוד כסף.

המחירים מאוד משתנים בהתאם למיקום, החומרים הנבחרים, צבע, מ׳׳ר ועוד המון דברים משתנים, כדי לקבל הצעת מחיר מדוייקת מומלץ להתקשר, אבל בערך טווח המחירים הוא החל מ-440 ₪ למ"ר + מע"מ.

אולי זה השאלה הכי נשאלת מכיוון שתמיד בעבר היה צריך לקבל היתרים מהרשות המקומית לשינויי בנייה דוגמת פרגולה, מחסן ועוד שלל דברים…
אולם החוקים השתנו! מאוגוסט 2014 אין צורך באישור מיוחד אלא רק במילוי טופס שנשלח לעייריה בה אתם מתגוררים.

 

החומרים שלנו הם בתקן איכות הטובה ביותר, אנחנו לא מתפשרים על האיכות שלנו בשלל החומרים!
אלומיניום, עצים ועוד שלל חומרים שונים והכל מהרמה הטובה ביותר, איכות שמחזיקה לאורך שנים.

הצוות שלנו תמיד כאן בשבילכם לייעוץ איכותי שידע לתת לכם את הפרגולה המתאימה עבורכם ולצרכים שלכם.
לכל אחד יש צרכים ומיקום שונה, לכן אנחנו מגיעים לשטח ויודעים לעזור ללקוח לבחור את הפרגולה הטובה ביותר עבורכם!

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה: